Dla biznesu: reklama outdoor

który napotykają projektanci jest fakt, że jest to reklama mobilna. Oznacza to, że musi być dobrze widoczna i czytelna z większej odległości również z uwzględnieniem prędkości, z którą będzie się poruszała. Dlatego dobrym pomysłe

Dodane: 03-10-2018 01:18
Dla biznesu: reklama outdoor

Projektowanie mobilnych reklam


Zaprojektowanie odpowiedniej reklamy, nadającej się na przyczepę reklamową z pewnością nie jest prostym zdaniem. Największy problem, który napotykają projektanci jest fakt, że jest to reklama mobilna. Oznacza to, że musi być dobrze widoczna i czytelna z większej odległości również z uwzględnieniem prędkości, z którą będzie się poruszała. Dlatego dobrym pomysłem jest użycie żywych, intensywnych kolorów widocznych z daleka wraz z odpowiednim napisem, czy grafiką. Każdy może spróbować swoich sił w zaprojektowaniu ruchomej reklamy, która będzie nadawała się na przyczepę reklamową, jednak jeśli chcemy sobie zagwarantować sukces powinniśmy pozostawić to zadanie profesjonalistom.


Kreatywna reklama


Wiadomo nie od dziś, że dobrze zaprojektowana reklama powinna przyciągnąć uwagę odbiorcy, ale to tylko połowa sukcesu. Ważne jest też, aby była na tyle interesująca, żeby zapaść w pamięci patrzącego. Z tego powodu niezwykle istotnym czynnikiem dla reklamy jest jej kreatywność i oryginalność, co zwiększa jej oddziaływanie na odbiorcę. Częstym zabiegiem twórców reklamy, zarówno wizualnej jak i audiowizualnej, jest wykorzystywanie ciekawych gier słownych, zwanych kalamburami, które opierają się na skojarzeniach, bliskoznaczności albo odwrotnie ? na wieloznaczności poszczególnych wyrazów. Z tego sposobu korzystają projektanci reklam na billboardach, czasem na stronach internetowych, ale także na przyczepach reklamowych.


Porównanie stojącej i ruchomej przyczepy reklamowej


Co jest bardziej atrakcyjnym rozwiązaniem dla potencjalnego klienta ? wynajem mobilnej czy stojącej przyczepy reklamowej? Będąc szczerym nie ma to żadnej różnicy, ponieważ każda przyczepa może być zarówno w ruchu, jak i w miejscu. Wszystko zależy od polityki reklamowej prowadzonej przez przedsiębiorców. Niektórzy decydują się na promowanie produktu poprzez jazdę po centrach miast, żeby ich reklamę zobaczyła jak największa liczba osób. Inni znowu decydują się na postawienie przyczepy z reklamą w jednym miejscu, na parkingu, jakimś placu, czy poboczu, zwłaszcza jeśli ma być skierowana do poszczególnej grupy odbiorców. Każde z tych rozwiązań ma swoje mocne strony, wszystko jednak zależy od oczekiwanych rezultatów.