Jak promować się w sieci

tron (ang. on-page), choć często wyrażenia te mogą być używane zamiennie. Pierwszy z terminów odnosi się do działań prowadzonych poza docelową witryną (np. Link building), zaś optymalizacja w takim kontekście oznacza działania pro

Dodane: 01-07-2017 05:09
Jak promować się w sieci pozycjonowanie katowice

Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych - cytat z Wikipedii

W polskiej nomenklaturze branżowej dominuje rozróżnienie między pozycjonowaniem (ang. off-page) a optymalizacją stron (ang. on-page), choć często wyrażenia te mogą być używane zamiennie. Pierwszy z terminów odnosi się do działań prowadzonych poza docelową witryną (np. Link building), zaś optymalizacja w takim kontekście oznacza działania prowadzone bezpośrednio na stronie internetowej (wpływające na jej budowę, treść i strukturę).
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych


Proces pozycjonowania musi więc obejmować analizę

Pierwszego określenia ?pozycjonowanie? w odniesieniu do działań rynkowych użył w 1969 r. Jack Trout. Wspólnie z Alem Riesem opisał on ideę pozycjonowania w książce ?Pozycjonowanie: Walka o Twój umysł? (?Positioning: The Battle for Your mind?). Autorzy podkreślali, że pozycjonowanie dokonuje się w umyśle klienta, który staje się polem bitwy dla marketingu. Punktem odniesienia w pozycjonowaniu jest zawsze konkurencja. Proces pozycjonowania musi więc obejmować analizę konkurencyjnych ofert i działań marketingowych i prowadzić do takiego zaprezentowania swojej oferty, aby była ona postrzegana lepiej od innych. W pozycjonowaniu można wykorzystać kilka cech, pamiętając jednak o wyróżnieniu jednej, która da przewagę wizerunkową na tle konkurencji.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Pozycjonowanie_(marketing)


Pojęcie pozycjonowania a przedsiębiorcy w Polsce

Pojęcie pozycjonowania jest coraz szerzej znane wśród przedsiębiorców, czyli klientów agencji SEO. Świadomość odnośnie działań w sieci wzrosła w ostatnich lata z poziomu prawie zerowego do na prawdę przyzwoitego na tle innych krajów Europy. Nasi przedsiębiorcy świadomie podejmują decyzję o promocji w wyszukiwarce i są zaznajomieni z podstawową terminologią tej branży.

Taki stan rzeczy bardzo dobrze wpływa na konkurencyjność branży SEO, ponieważ firmy nie mogą oferować usług niskiej jakości i skuteczności oraz cenić swoje usługi zbyt wysoko. Coraz więcej klientów pyta też o metody, których używa dana agencja do podnoszenia pozycji stron, więc wszelkie podejrzane metody również staja się mniej opłacalne..