Mały rozmiar reklamy, czyli to ciekawa metoda na nienachalną reklamę naszego produktu czy też marki. Dodatkowo ulotki, bannery oraz inne formy re marketingu i jesteśmy w domu. O druku i reklamie.
Poligrafia dla małych firm
Czym byłaby firma bez wizytówek, ulotek czy innych artykułów drukowanych? No właśnie- rola poligrafii na rynku jest ciągle bardzo duża, a wręcz ostatnio coraz większa. Przecież ciężko o przedsiębiorstwo, które nie ma swoich ulotek czy też plakatów. Firmy te często prześcigają się w ofertach i proponują coraz niższe ceny nawet za niskie nakłady, głównie na potrzeby małych firm. Nie oznacza to, że jest to upadająca branża, dalej jest duży potencjał w firmach poligraficznych i tych, które dostarczają im materiały. Teraz usługi poligraficzne są na tyle dostępne, że nawet jednoosobowe firmy mogą sobie bez problemu pozwolić na regularne zaopatrywanie się w materiały drukowane.
O obrazie drukowym z Wikipedii
Obraz drukowy ? obraz taki sam pod względem kształtu, jak ten, który pojawi się później na odbitce uzyskanej w danej technice drukowania, czyli obraz miejsca zetknięcia się środka drukującego (farba drukarska, toner, tusz, atrament) z podłożem drukowym (papier, tektura, folia).
Obraz drukowy różni się od obrazu gotowego produktu jedynie tym, że nie uwzględnia powiększania się i deformacji szczegółów obrazu wynikających z wsiąkliwości środka drukującego w podłoże, rozmazywania się tego środka, smużenia, łączenia kropel, zalewania na rogach i tym podobnych zjawisk.
Pojęcie obrazu drukowego jest wykorzystywane przy omawianiu techniki druku w poszczególnych rodzajach urządzeń drukujących ? w szczególności istotne jest, gdzie obraz ten pojawia się po raz pierwszy.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Obraz_drukowy
CMYK i inne kolory - cytat z Wikipedii
Teoretycznie można uzyskać kolor czarny przez złożenie kolorów C+M+Y, ale w praktyce tak uzyskany kolor czarny jest kolorem ciemno-brudno-brązowym. Poza tym ekonomicznie nieuzasadnione byłoby drukowanie czarnego tekstu za pomocą składania barw CMY. Widoczne jest to na separacji CMY i CMYK: aby w pierwszym przypadku osiągnąć efekt finalny należy znacznie więcej zużyć farby drukarskiej niż w przypadku separacji CMYK. Przy zwiększonym zużyciu farb pojawia się też problem techniczny w procesie druku. Jednym z nich może być utrudnione schnięcie, a co za tym może iść ? odbijanie w stosie, ścieranie się farby, opóźnienia w dalszej odróbce druku np. cięcie na gilotynach.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK