Mobilna reklama - o marketingu w terenie

enie na osobach oglądających reklamy mobilne. Trzeba bowiem pamiętać, że tego rodzaju reklamy są umieszczane w wielu różnych miejscach, dlatego mogą już nie robić wrażenia na osobach często przebywających na terenie miast. Wob

Dodane: 30-07-2017 12:20
Mobilna reklama - o marketingu w terenie

Nowoczesne reklamy mobilne

Wykonywaniem reklam mobilnych zajmują się dobrze wykształceni reklamodawcy. Są oni bowiem w stanie skutecznie określić, jakiego rodzaju reklamy zrobią wrażenie na osobach oglądających reklamy mobilne. Trzeba bowiem pamiętać, że tego rodzaju reklamy są umieszczane w wielu różnych miejscach, dlatego mogą już nie robić wrażenia na osobach często przebywających na terenie miast.

Wobec tego przygotowywanie reklam mobilnych bywa bardzo trudnym i odpowiedzialnym zadaniem, chociaż dla niektórych osób jest ono naprawdę pasjonujące i ciekawe. W takim razie osoby zamawiające wykonanie reklamy mobilnej mogą liczyć na otrzymanie dobrej jakości planu wykonania takiej reklamy, a potem cieszyć z nowocześnie wyglądającej i rzucającej się w oczy reklamy. Jest to dla nich na pewno bardzo ważne.


Reklama - cytat z Wikipedii

Według dyrektywy 2006/114/WE UE reklama oznacza przedstawienie w jakiejkolwiek formie w ramach działalności handlowej, gospodarczej, rzemieślniczej lub wykonywania wolnych zawodów w celu wspierania zbytu towarów lub usług, w tym nieruchomości, praw i zobowiązań.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama


Reklama zewnętrzna - cytat z Wikipedii

Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna