Warto wiedziec - zarządzanie czasem
Zarządzanie czasem ? planowe i systematyczne wykonywanie zadań, zmierzające do osiągnięcia celów.
Zarządzanie czasem obejmuje procesy wymagane dla zapewnienia osiągnięcia celów we właściwym czasie. Obszar ten obejmuje:
Wyznaczanie celów ? identyfikacja działań, które muszą zostać wykonane dla osiągnięcia celów
Planowanie ? estymowanie czasu potrzebnego dla wykonania poszczególnych działań
Podejmowanie decyzji o sposobie realizacji zadań
Realizacja ? stworzenie harmonogramu działań dla wykonywanych czynności, analizowanie kolejności działań, czasów trwania oraz wymaganych zasobów
Monitorowanie ? kontrolowanie osiągniętych wyników i ewentualna korekta celów
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zarz%C4%85dzanie_czasem
Płaca - za Wikipedią
Płaca (z łac. pensio, inne nazwy pensja, wynagrodzenie, zapłata, gratyfikacja) ? ogół wydatków pieniężnych i innych świadczeń wypłacanych pracownikom z tytułu zatrudnienia w podmiocie gospodarczym. Obejmuje wypłaty pieniężne, inne świadczenia oraz wartość tzw. świadczeń w naturze (towary, materiały, usługi itp.) lub ekwiwalenty wypłacane pracownikom lub innym osobom fizycznym przez pracodawcę za wykonaną na jego rzecz pracę.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/P%C5%82aca
Założenie wirtualnego biura jako pomysł na początek działalności
Wirtualne biura to coraz popularniejsza działalność. Jest ona szczególnie chętnie wykorzystywana przez osoby, które są dopiero na początku swojej biznesowej kariery. Okazuje się, że wynajęcie od początku prowadzenia własnej działalności gospodarczej lokalu użytkowego jest dość nieopłacalne. W coraz większej ilości przypadków można w ogóle zrezygnować z takiej opcji nawet przez dłuższy czas. Bardzo dobrym przykładem mogą być tutaj firmy informatyczne, które mogą świadczyć swoje usługi za pośrednictwem Internetu. W takiej sytuacji skorzystanie z usług wirtualnego biura jest bardzo dobrym pomysłem, ponieważ pozwala zarówno na prowadzenie działalności gospodarczej, jak i na obsługę korespondencji.